Business akce

Smíchejte byznys se zábavou, osvěžte pracovní meetingy a prezentace novým netradičně pojatým neformálním prostředím se zárukou maximálního soukromí! Designový nábytek, technické zajištění: promítací technika, flipcharts a whiteboards, tiskárna, kopírka a internetové připojení jsou plně k dispozici. Výhodná lokalita snadno přístupné městskou dopravou a krásný výhled ze všech místností. Pronajměte si místnost Klubovnu (pro menší workshop, školení) sál Tančírnu (mini konference, networking eventy) anebo využijte celý prostor Tančící kuchyně

Pro více informaci, kontaktujte:
AAEAAQAAAAAAAAHrAAAAJDJiZDY5ZGRjLTJkMTItNDAyOS05NmIxLTA5ZjNmMjU1MDc4ZQ

Aneta Pouchová

aneta@tancicikuchyne.cz

+420 734 571 188

TISKOVÉ KONFERENCE & PREZENTACE PRODUKTŮ
TISKOVÉ KONFERENCE & PREZENTACE PRODUKTŮ

Osobní setkání s novináři v příjemném domácím prostředí s možností využití profesionálně vybavené kuchyně pro zpestření programu – ochutnávkami, ukázkami produktů, prezentace vaření, zapojení novinářek anebo degustacemi všeho druhu. Rádi pomůžeme s konceptem programu anebo využijte pouze prostory s vlastním pojetím programu.

WORKSHOPY PRO ZAMĚSTNANCE NEBO KLIENTY
WORKSHOPY PRO ZAMĚSTNANCE NEBO KLIENTY

Využijte kreativní a originální prostředí Tančící kuchyně pro interní workshopy nebo semináře pro své klienty. K dispozici je prezentační místnost a Klubovna a Gym pro případné rozdělění do týmů a skupin. V ceně pronájmu jsou k dispozici flipcharts, white-boards, audiovizuální technika, wifi. Rádi vám zajistíme celodenní občerstvení, připravené čerstvé na místě naším šéfkuchařem.

SNÍDANĚ S KLIENTY & NETWORKINGOVÁ SETKÁNÍ
SNÍDANĚ S KLIENTY & NETWORKINGOVÁ SETKÁNÍ

Potkejte se s klienty v rámci ranní snídaně, kterou Vám rádi připravíme anebo se s Vašimi klienty zapojte do společného vaření jednoduchého ranního menu na místě a využijte tak domácí atmosféru a prostředí pro bližší kontat s klienty. Pro pozdější jednání se stačí jen přesunout do Tančírny, kde je plně k dispozici profesionální Audiovisuals technika a vybavení PHILIPS pro prezentace.